sobota, 23 marca 2013

łapciuchy

Miałem nadzieję kolejny wpis na blogu rozpocząć od "hurraaa", a tu się nasuwa jękliwe "beeeee"!!!
Niech dziennikarze sportowi poznęcają się teraz nad tymi naszymi orłami, ja już nie mam ochoty i sił, gdyż wszystkie straciłem przed telewizorem. Kupiłem sobie na mecz piwo (choć nie przepadam), żonka w mikrofalówce przygotowała mi popcorn, słowem zestaw kibica + prawdziwy kibic w jednym pokoju. A w nim okazało się, że przeciętna Ukraina, była zbyt dobra jak na nas.
1:3, to surowy kopniak, ale sprawiedliwy. Zostało jeszcze pięć spotkań eliminacyjnych, ale wydaje się, że ani Czarnogóra, ani Anglia nie odpuszczą. I to te dwie ekipy bić się będą o prym.
Nie czuję żalu, nie mam pretensji, jestem jedynie zażenowany poziomem naszej piłki.
Jako lekcje poglądowe powinniśmy tym naszym futbolistom pokazywać, co może zdziałać ambicja i wola walki, jak choćby dzisiejsi Finowie, którzy na wyjeździe zremisowali z Hiszpanami 1:1. Remis z mistrzami świata oraz triumfatorami niedawnych mistrzostw Europy.
Albo taka Albania, która ograła na wyjeździe Norwegię. Kiedyś Albanię wszyscy kładli na łopatki. Ten do niedawna zacofany kraj, rządzony niegdyś centralnie, tonął w biedzie do tego stopnia, że żaden mieszkaniec nie posiadał, bo i nie mógł nawet posiadać samochodu. Jedynie rower lub wózek z przycumowanym do niego osłem. A teraz proszę, kraj w Unii, szybko rozwijająca się gospodarka, a i drużyna piłkarska coraz częściej miesza w Europie. Albania jest lepsza od nas, a ma coś około trzech milionów ludności, czyli nieco więcej od Warszawy i Poznania razem wziętych.
Pamiętacie Alternatywy 4, i postać Balcerka? Pamiętacie jak określił naszych nieudacznych graczy? To było jedno wszystko mówiące słowo: "Łapciuchy".
Amen.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00 

(4 godziny na żywo!!!)