czwartek, 5 września 2013

PET SHOP BOYS - moja domowa kompakciarnia

Miałem już to zrobić dawno temu, ale jakoś nigdy się nie składało. Teraz okazja wydaje się być idealna. Dzień po znakomitym koncercie Pet Shop Boys w Gdańsku / Sopocie, pozwolę sobie wkleić moje kompaktowe albumy i single spółki Neil Tennant i Chris Lowe. Mam co prawda jeszcze kilka winylowych albumów, jednak nie było potrzeby tychże utrwalać, gdyż i tak byłyby tylko powiększonymi wariantami zamieszczonych poniżej okładek.
Dla jednych poniższe będzie chwalipięctwem, inni za to docenią moją pasję, a ja dodam od siebie, iż jedno i drugie stanowi o prawdzie.






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)