wtorek, 3 grudnia 2013

dzięki za życzenia!

Pragnę gorąco podziękować za wszystkie życzenia imieninowe! Było ich mnóstwo. Wszystkie zatrzymam w sercu.
Dostałem też kilka upominków, w tym cztery muzyczne!, ale i dwie piżamy, dwa ptasie mleczka, jedną trzydziestopięcioprocentówkę z popitką, dwa zagraniczne browarki i jeszcze kilka innych równie miłych gadżetów. Chyba więcej jak od Gwiazdora. A zatem radośnie, czyli zupełnie jak na najnowszym McCartneyu. Proszę bardzo, bo oto dowód, że nawet jesień życia nie musi być smutna. Ale o najnowszym dziele sir Maca napiszę Państwu wkrótce. Tak samo jak o Ani Rusowicz czy koncertówce Teda Nugenta. I jeszcze o kilku innych... 
Wciąż nie kupiłem koncertowego Rush, najnowszych Rhapsody Of Fire czy dzisiejszego akustyka Scorpions. A jeszcze za dwa dni premiera Boston. Sporo tego, a w sejfie pusto. Wszyscy mamy te same problemy, także na pewno mnie rozumiecie.
Po raz pierwszy zdobyłem się na odwagę i poprosiłem Metal Mind o podesłanie najnowszego Turbo. Napisałem, że gram w Nawiedzonym od 19 lat (dokładnie 19,5) , że pisuję do ogólnopolskiego "Audio Video" od dobrej dekady, no i że smaruję jeszcze dwa blogi. Gdy przez kilka dni skrzynka mailowa milczała, pomyślałem: kamień w wodę, ale nie, Pani z działu promocji napisała właśnie, że wysłała. Cieszę się, a jeszcze straszą, że to znakomita płyta.



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"