sobota, 14 grudnia 2013

dzień po ...

Jak to dobrze, że już 14 grudnia. Im starszy jestem, tym bardziej nie lubię wspominek o stanie wojennym. Męczą mnie pochody, manifestacje, przypominanie o tym, jak i wyczekiwanie pod domem Generała. W tamtych czasach nienawidziłem Jaruzelskiego, jak i wszystkich podtrzymujących chory system. Z biegiem lat złe uczucia spokorniały. Żałuję, że w moim katolickim kraju, ludzie są tak pamiętliwi. Co tam pamiętliwi, żeby tylko... Z Polakiem bracie ty mój jest tak, nie zrób mu nigdy krzywdy, bo ci nie zapomni. Nie odpuści, nie rozgrzeszy. A ja niekatolik, przebaczyłbym. No dobrze, mnie nie internowano, nie prześladowano, ale kilka innych krzywd w życiu jednak dostąpiłem, no i jakoś wolę spoglądać w przyszłość. W mym wolnym kraju. A wspomnieniami żyć tylko tymi dobrymi.



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"