sobota, 1 lutego 2014

nie dzielę się słodyczami

Na jutro mam dwie "nowe" niespodzianki. Studyjną i koncertową. Jedna z tych płyt swą oficjalną premierę będzie mieć dopiero w marcu. Zresztą, co tu dużo deliberować, całe cztery godziny będą kapitalne - obiecuję i już teraz zapraszam! 98,6 FM (Poznań) - lub w sieci - "Nawiedzone Studio".
Nie byłem na Clannad, ale z tego co słyszałem, było świetnie. Skusiłem się i obejrzałem na jutjebusie dwa krótkie fragmenty, które mi linkiem polecono. Nawet dało się obejrzeć. Ładnie wyglądali na scenie. Marysia pięknie zaśpiewała, a chłopaki "wycinali" jak trza. Zazdroszczę.
Na Simple Minds i Within Temptation nie pójdę. Bilety zbyt drogie, ale na Deep Purple na szczęście już tak. I doczekać się nie mogę. Pozostało ledwie dwanaście dni.
Gotycki Krzysiek powiedział, że go zaraziłem Johnnym Cashem. Stwierdził, że zawsze go lubił, ale teraz przez nawiedzone studio postanowił zakupić kilka płyt. Byłbym zaszczycony, gdyby ktoś z Państwa postąpił podobnie :-)
Od dzisiaj podrożały usługi pocztowe. Nie wiedziałem. Zabrałem jak zwykle dziesięć złotych na wysyłkę, która zawsze wychodziła dziewięć trzydzieści, a teraz aż jedenaście. Pan z okienka mnie zna, więc zaufał, że w poniedziałek dorzucę złotówkę. A tak swoją drogą, wszystko drożeje, tylko pensje stoją w miejscu.
Na szczęście mróz sobie poszedł gdzie jego miejsce. Chciałbym, by tak już pozostało do końca tej zimy.
Żonka kupiła mi pyszne delicje w białej czekoladzie. Duża paka , dwurzędowa. Myślałem, że o sobie także pomyślała. Wsunąłem je wszystkie za jednym pociągnięciem. Rozczarowała się, że nawet jednej nie zostawiłem. Głupio mi się zrobiło, ale co ja na to poradzę, że tak pochłaniam słodycze. I że nigdy się nimi nie dzielę. Chleba nie odmówię, ale słodycze schowam i powiem, że nie mam.
Miłego łikendu Moi Drodzy!


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"