wtorek, 4 lutego 2014

po pierwszej lutowej audycji

Miałem fajny powrót z radia. W miłym towarzystwie. Rockowym. Słuchacz Sławek zaproponował, że dorzuci cegiełkę od siebie, by Nawiedzony nie musiał w tych ciężkich czasach choć raz bulić za taryfę. Notabene - były taksiarz :-)  Bardzo dziękuję! Obiecuję zaoszczędzonych pieniędzy nie roztrwonić na głupoty, a dzięki nim wzbogacić repertuar do naszych niedzielno-poniedziałkowych spotkań na 98,6 FM.
Trochę żałuję, że zabrakło mi wczoraj czasu na kącik starego rocka. Postaram się w najbliższą niedzielę choć trochę sprawę nadrobić. Nie było jednak tak źle, posłuchaliśmy koniec końców Grand Funk, Kansas, Nazareth czy The Firm. 
Właśnie wczoraj skończyłem kolejny zeszyt z zapiskami audycyjnych utworów. Pomyślałem od razu - wraz z nowym zeszytem - nowe pomysły. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Przez 20 lat trochę się tej makulatury uzbierało. Dopadłem niedawno do jednego z nich - o Boże, jakie dziecinne pismo. A jakie bzdury tam wysmarowane ... , nikomu ze wstydu już dzisiaj bym tego nie pokazał.
Mój Syn właśnie wrócił z koncertu. Kupił kilka płyt. Ładnych, choć z nie moją muzyką. Ale popatrzcie Państwo jaki z niego fan, dwa tytuły, a cztery płyty. Młodzieniec zaszalał, z każdego tytułu kompakt i winyl. Bogacz. Taki to pożyje. Zdjęcia poniżej. A jeszcze mu dzisiaj jakiś inny z dalekiej zagranicy dotarł. To ten z plamami krwi.
Dobry znajomy pożyczył mi dzisiaj na kilka dni DVD z koncertem Johnny'ego Casha. Zagranym w Irlandii w 1993 roku. Znikam zatem, sami Państwo rozumiecie.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"