niedziela, 2 marca 2014

prawdą z serca...

Mam na dzisiaj kilka wystrzałowych niespodzianek. W tym kilka tak zwanych "utworów roku" - i nie przesadzam. Ledwo odszedł luty, a marzec się na dobre nie rozgrzał, a tu już mamy kilka takich piosenek, że ach.... Dzisiaj "polecą". Już się nie mogę doczekać .
Dostałem trochę zapytań o zmiany ramówkowe Afery. Co, dlaczego, i tak dalej ...  Nie wiem Drodzy Państwo, nie interesuję się takimi rzeczami. Interesuje mnie Nawiedzone Studio, interesuje mnie moja muzyka, moi Słuchacze, no i przede wszystkim zajmowanie się własną robotą, za co niektórzy mnie nie znoszą.
Cieszę się , że mogę tworzyć najlepszą audycję w tym mieście, i dopóki nikt mnie nie wyp...., to z przyjemnością będę przynosić najlepszą muzykę z najwspanialszych płyt, albowiem nikt nie ma lepszych.  Koniec kropka. Oczywiście po takich słowach klub zazdrośników i hejterów zwiększy się drastycznie. Już tak to jest, najlepiej nic sobą nie przedstawiać, tylko zazdrościć i nienawidzić. Ja, proszę Państwa, do wszystkiego doszedłem ciężką pracą, pasją i miłością do muzyki, a nie byciem jakimś picusiem czy szansonistą. Dlatego, jeśli się na jakiś temat czy dziedzinę muzyczną wypowiadam, to dlatego, że wiem o czym mówię, bo znam, bo mam to przesłuchane, bo lubię lub nie znoszę, ale znam, nie opierając się o katastrofalną wiedzę z wikipedii, muzycznych plików skradzionych Doktorowi Jutjebusowi czy Profesorkowi Spotifajfusowi. Może dlatego wciąż jeszcze mnie chcą w Aferze. A może przede wszystkim dlatego?  Glory them...


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"