piątek, 21 marca 2014

wiosna naprawdę

Wiosna zawitała wcześniej i podobno teraz tak ma pozostać. Tak wynika z astrologii i matematyki. Dawno temu gdzieś przeczytałem, że co sto ileś tam lat należy popchnąć nawet kalendarz o cały jeden dzień, by się tzw. rytmika zachowała. Niestety mnie już to nie obejmie. Stało tam napisane, że kolejny taki zabieg nastąpi za het het ...
Mamy wiosnę kalendarzową i termiczną. Co prawda tylko na chwilkę, bo ma się w niedzielę wszystko popsuć, niemniej wczoraj i dziś - naprawdę pięknie.
Wieczorem wybieram się na TSA. Mam wejściówkę. Idę jak zwykle z moim przyłóż do rany kumplem. Ciekawi mnie jak będzie. Jako młody chłopak lubiłem tę grupę. Później już troszkę mniej. Zapewne spowodowane to faktem zapoznania dziesiątek innych hard/metal bandów, które wciągnęły mnie nieco mocniej. Ale jakiś tam sentyment do TSA pozostał. Choć z ich płytami jestem na bakier, na półce jedynie dwa tytuły na CD i cztery na LP. W dodatku w ogóle ich nie słucham. Dzisiaj rano przed wyjściem do roboty skusiłem się i nastawiłem czerwony Poltonowski winyl. On grał - ja byłem obok - niestety. Oby koncert coś zamieszał.
W najbliższym Nawiedzonym Studio będzie sporo świetnych rzeczy. Szykuję, zgrywam stare winyle, układam na stertę kompakty.
Do usłyszenia!


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP"