środa, 30 kwietnia 2014

koncert IRON MAIDEN (24 czerwca br.) zbliża się wielkimi krokami


W Poznaniu pojawiło się sporo plakatów reklamujących nadchodzący czerwcowy koncert Iron Maiden (specjalni goście: Slayer i Ghost). Fajnie to wygląda. Dawno moje miasto nie było przyozdobione czymś "normalnym". Zazwyczaj straszą reklamy jakiś elektronicznych sieczek, których to projekty graficzne plakatów wywołują we mnie mdłości. Dokładnie tak samo działają na mnie takie kolorowe plakaty jak cała ta didżejska twórczość. Także, plakaciki Żelaznej Dziewico-Damy bardzo mi poprawiły nastrój. Mam nadzieję, że 24 czerwca decybele z Bułgarskiej przemówią do rozsądku zagubionym.
Oczywiście bilet mam, a więc na koncert jak zdrowie dopisze, pójdę obowiązkowo! - czego wszystkim życzę.




Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP