poniedziałek, 28 kwietnia 2014

pieniądze i podłość

Rodzinka postanowiła poddać sterylizacji moją psinkę Zulkę. Jako jedyny temu przeciwny nie miałem nic do gadania. Wmówiono mi, że tak trzeba, że tak jest dobrze, pomimo iż ich łzawe argumenty nie przekonały mnie ni trochę.
Nie lubię poprawiać natury. Co innego w kwestii chorób, jednak w innych przypadkach jestem tego zagorzałym przeciwnikiem.
Trudno, za mnie postanowiono dokonać zbrodni na małej i bezbronnej psince. Mogę mieć tylko nadzieję, że bydlaki w klinice niczego nie sknocą. Wszak robią to hieny za pieniądze - rutynowo i bezdusznie.
I niech mnie nikt nie próbuje nawet przekonywać o swojej racji, a moim błędzie. Kolejny psi biznes. Najpierw na wmawianiu naiwnym posiadaczom psiaków o wyższości syfiastej paczkowanej karmy nad normalnym żarciem, a teraz kolejny chwyt dla frajerów , który to zwie się: "przymusowa" sterylizacja. Brzydzę się tym światem. Skaleczą, upodlą - a wszystko tylko dla pieniędzy. Ludzkie bydło.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP