piątek, 25 kwietnia 2014

po rozdaniu Frycków

Porannym sms-em dostałem zapytanie o rozdanie Fryderyków - czy oglądałem? Nie, nie oglądałem. Nigdy nie oglądam. Dawno dawno temu , którąś tam edycję postanowiłem podejrzeć w strzępach i myślałem, że uschnę. Wczoraj byłem na Riverside i bawiłem się na tyle dobrze, że nawet nie miałbym czasu pamiętać o czymś takim. W tym naszym hermetycznym respiratorze polskiej piosenki, baterie ledwo zipią od lat, dziwi mnie zatem, iż jeszcze go szlag nie trafił. Podobno cztery statuetki zgarnął młodziak Podsiadło, no więc mamy odpowiedź na wszystkie ewentualne zapytania o kondycję rodzimej rozrywki. Jeśli ktoś taki zgarnia tyle nagród, to ja już wszystko wiem o mainstreamowej sztuce. Nie pojmuję jak takie mydło-dsiadło,  może podbijać jakiekolwiek wrażliwe i obdarzone dobrym smakiem serce. Od lat powtarzam, jest tyle genialnej muzyki na świecie, że ja słucham i słucham, nie nadążając za tym wszystkim, to po cholerę mi ten nasz podwórkowy bajzel.
Zamówiłem pewną płytę na empikfuckpełnakultura.com. Pomyślałem, aaaaa, dam im zarobić. Byłem ciekaw czy się wywiążą z powierzonego zadania w terminie, no a te "cholery" naprawdę dały radę. Odbierając przesyłkę popatrzyłem przy okazji na półki z nowościami w wytwornym salonie i aż mnie oślepiło. Same kolorowe i wesołe okładki. Świecące i jaskrawe bez granic. Koszmar. W topowym zestawie żadnego rocka, brak na frontowej półce rekomendujących nowości Iana Andersona, Winger, H.E.A.T., Jacka Bruce'a, nowego koncertu Toto, i tak dalej... Za to nie brakuje żadnego z uczestników "The Wyjce of Połlend".
Dzisiaj wybieram się na koncert Lech Poznań - Wisła Kraków, jutro do Suchego Lasu na RPWL, a w poniedziałek na Marka Piekarczyka. Mało tego, w najbliższą niedzielę przypadło mi zastępstwo w "Blues Ranus", tak więc pięć godzin za sitkiem. A jeszcze muszę znaleźć czas na miłość dla mojej rodzinki, na pracę, na sen i na jeszcze kilka innych ważnych spraw.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP