sobota, 28 czerwca 2014

idę na imieniny do Piotrka

Idę dzisiaj do kolegi na imieniny. Kupiłem mu "Seventh Son Of A Seventh Son" - moją ukochaną Maidenów. Podobno w prezentach trzeba dawać cząstkę siebie. Tak właśnie pomyślałem. Poza tym, kolega ma tylko wypalonego na cede-erze składaka "Edward The Great" - zresztą ode mnie - tak więc wreszcie będzie mieć porządnego oryginała - i to jakiego !!! Myślę, że się ucieszy. A Państwo jak myślicie?
Zabieram do kolegi laptopa, by podglądać mecze, bo jak powszechnie wiadomo na takich imprezach gada się o niczym , więc zamiast słuchać babskich pierdół - o ciuchowych zakupach, kwiatkach, i tym podobnych..., będę udawać jak najbardziej tematem zainteresowanego (potrafię!), a myślami ucieknę do Brazylii. Tym bardziej, że gdy zapytałem o możliwość obejrzenia meczu, kolega odrzekł: "maseł, no nie wiem, żonka może nie chcieć, byśmy oglądali mecz". Nigdy kobiet nie zrozumiem - one mnie też zresztą wcale nie usiłują.... Lubię gospodarza - i to bardzo!, tak więc chętnie się z nim napiję i porządnie najem. A co!
Dla Słuchaczy nawiedzonego studia też mam trochę muzycznych upominków. Do posłuchania - rzecz jasna.
Jutro będę już od 21-szej. Poprowadzę w zastępstwie "Blues Ranus". Nic na tym nie stracę, bo i tak w tym czasie akurat nie będzie meczu.
Mam trochę niespodzianek,  więc jeśli kogoś nie interesuje piłka, to zapraszam do "nawiedzonego", bo będzie kapitalna muzyka.
Do usłyszenia!


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP