piątek, 11 lipca 2014

nic nie zdarza się dwa razy

Bardzo mi było miło wczoraj spotkać się z Państwem w "alternocnej" przestrzeni i posłuchać lżejszej muzyki. Przypomniałem sobie o dawnych środowych "Strażnikach Nocy". To były czasy. Lubię do nich powracać myślami. W ogóle mam sentyment do tamtego budynku przy Dożynkowej. Do drugiego piętra i pierwszych drzwi na prawo od strony schodów. Kod pik pik, później brzęczyk, następnie długi korytarz prowadzący do celu, a pomiędzy z lewa i prawa pootwierane drzwi od pokojów gościnnych, newsroomów, itd ...., jeszcze tylko kilka "cześć", "hej"....  Oj, to se pane ne vrati.
Przyznam się Państwu, że miałem niegdyś sen z reaktywacją Radia Fan, ale jak mówią; nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Wiem coś o tym, przed laty starałem się powtórzyć moje najlepsze wakacje i pojechałem z innymi , lecz też bliskimi mi ludźmi, i co? - wyszedł z tego koszmar. Nic nie zdarza się dwa razy.
Nigdy się nikomu z Państwa nie przydarzyła taka sytuacja, że kupiliście jakąś genialną muzykę i idąc tym tropem postanowiliście następnego dnia dokupić coś równie obłędnego? - ale już się nie udało. Nie mogło się udać. Bo choć bywają podobieństwa, to owe podobieństwa, będą już tylko lepszymi, bądź gorszymi wariantami naszego ideału. Dlatego, nie powtarzajcie na siłę pięknych chwil, nie starajcie się szukać następców Pink Floyd, Foreigner czy Kim Wilde - bo na pewno nie znajdziecie. Choć poszukiwać należy i na pewno będziemy, ponieważ to tkwi w naszej naturze.
Skoro mowa o wakacjach, wyjedźcie daleko i w nieznane. Jeśli nie spotkacie na samochodowych rejestracjach znanych Wam barw i oznaczeń, będzie to oznaczać, że wypoczywacie. 



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP