poniedziałek, 21 lipca 2014

nie było mnie

Byłem cztery dni z dala od Poznania. Potrzebowałem zregenerować siły, zresetować umysł, byłem zmęczony wielkomiejskim gwarem, stereotypami, niektórymi ludźmi, .... Ale już powróciłem i czuję się znakomicie. Przepiękny las, jezioro, cisza, spokój,.. - ach, czy może być przyjemniej? Żadne hotele, żadne rozlane pod nimi baseny i tym podobne all inclusive'y. To dobre dla tych co nie potrafią wypoczywać i nie potrafią obcować z naturą. Śpiew ptaków, pachnący świerk, ciepłe jezioro, a w nim codzienna i niejedna kąpiel - cudo! Za rok muszę tak ponownie, ale i nad morze także, bo się nieco stęskniłem.
Nie manifestowałem swojej ucieczki, ponieważ zależało mi, byście Państwo posłuchali nawiedzonego studia poprowadzonego przez Szymona Dopierałę i Krzysztofa Piechotę do spółki. Przy okazji, dziękuję obu Panom za cztery godziny pięknego grania i realizacji - ponoć polskiego. Tak mi doniesiono :-)
W najbliższą niedzielę na stanowisku będę już osobiście.
Od kilku dni mam dużą zajawkę na Slejdów, których słucham non stop. Najchętniej z moich ukochanych trzech płyt z lat 80-tych. Ostatniej nocy prawie nie przespałem, do wpół do piątej rano słuchałem na discmanie ich kilku kompaktów, a później przejrzałem jutjub z teledyskami (właśnie z tego okresu). Jakość kaleka i analfabetyczna, ale i tak nacieszyłem podniebienie. Jako, że już jestem w domu, to słucham sobie właśnie Slejdzików w prawdziwym stereo. Przy okazji oddzielając brudy od brudów, które da się jeszcze nosić.
Jutro do roboty. Szkoda, że tak szybko przeleciało. Na szczęście na soboto-niedzielę znowu wyjeżdżam. Ale... do nawiedzonego zdążę.


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP