poniedziałek, 11 sierpnia 2014

dziękuję za Państwa życzenia !

Aaaa, pochwalę się. Nieczęsto to czynię, więc ... Dostałem upominek od Andrzeja z Zielonej Wyspy. Wiem wiem, teraz o tym pisząc wychodzi ze mnie niezły włazityłek, ale ja naprawdę chcę się z Państwem tym podzielić.
W żółtej kopercie wsunięta wewnątrz koperta wiśniowa, a w niej piękna rozłożysta życzeniowa kartka z Elvisem Presleyem i jak na kartkę ze sporych rozmiarów tekstem, otwierającym się słowami: "Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Nawiedzonego Studia! Dwadzieścia lat minęło !!! ..... "  Dalszej części już Państwu nie zdradzę, zostawię to tylko dla siebie, ponieważ reszta jest już tylko dla mnie. Bardzo dziękuję. Słowa zachowam na zawsze, wraz z wszystkimi innymi jakie otrzymałem w całej historii mojego radiowania. Oprócz sms-ów. Tych nie da się ze względów technicznych - a szkoda. Gdyby to było możliwe, miałbym bogatą księgę pamięci. 
Poza życzeniami, otrzymałem jeszcze wypasiony upominek, że pozwolę sobie na taką retorykę. Jest nim najnowsze 2-płytowe wydanie genialnego albumu Bon Jovi "New Jersey". Jeden z dwóch moich ulubionych w całej ich karierze - obok wcześniejszego "Slippery When Wet".  Wersja Deluxe Edition. Oniemiałem. Tak się cieszę, że słowami nie wyrażę ....  Zaraz sobie posłucham, a w niedzielę zabiorę do nawiedzonego studia.
Otrzymałem dzisiaj jeszcze trochę kolejnych sms-ów i maili, za które przeogromnie Państwu dziękuję.
Wszystkim Wam dziękuję - to są dla mnie bardzo miłe chwile, miłe dni, miły czas ....


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP