niedziela, 17 sierpnia 2014

po zimnym weekendzie

Nie ma się co oszukiwać, to nie był ładny weekend. Mało słońca i jak na ostatni miesiąc, to wręcz zimno. Byłem u znajomych prawie nad samym jeziorem, ale o kąpieli nawet nie było mowy. Wróciłem lekko podziębiony i kompletnie niewyspany, jednak szybka kuracja butelką złocistej dała należyte efekty, tak więc szybko powróciłem do żywych. Po trzech bardzo udanych wypadach, tym razem niestety tak sobie. Na dodatek, dwóch długoletnich kumpli się dobrało i przynudzali o przyziemnościach tego świata. Odjeżdżam drodzy Państwo, bo ja oczekuję od ludzi ciekawszych tematów, przemyśleń, ... Wyrosłem już z wieku gadania o pierdołach, a tym bardziej notorycznego wzajemnego wciskania kitu. To dobre dla małolatów, a nie dla facetów pod pięćdziesiątkę. Tylko w literaturze lub w koneserskim kinie ludzie fajnie rozmawiają, z głębią, pełnią ciekawych przemyśleń, zwrotów akcji, ... ,a rzeczywistość boli i zazwyczaj wieje nudą. Wiem, zbyt wiele wymagam.
Tym bardziej cieszę się na nasze dzisiejsze wieczorne spotkanie. Od 22-giej na 98,6 FM, świat zmieni barwy, odsunie od nudy, prozy, szarzyzny, zwyczajności,...
Dlatego nie zapraszajmy niechcianych gości, by nam nie popsuli nastroju. Posłuchajmy sobie muzyki tylko my.
Do usłyszenia! :-)


Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00
(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP