czwartek, 25 września 2014

... memento mori

Chciałem przeczytać jak było na koncercie Collage, ale po raz kolejny okazuje się, że jak sam nie pójdę i nie napiszę, to nikt tego za mnie nie zrobi. Takie czasy, nikomu się nie chce, bo i po co? Wszystko się musi opłacać, a gdy się nie przekłada na portfel, to ....
Zimno paskudnie, dawno nie miałem zmarzniętych dłoni tak jak dzisiaj. Wicherki i Chmurki obiecują jednak udany początek nowego tygodnia, z letnimi temperaturami. Czyżby miała nastać prawdziwa polska jesień? Raz na jakieś kilkanaście lat natura mogłaby się w końcu zlitować.
Słucham starych nagrań The Moody Blues, bo wprawiają mnie w dobry nastrój, ale wieczorem nastawię na adapterze i w odtwarzaczu do płyt CD kilka piosenek ze słowami "father" lub "tata". Dzisiaj Piotr Kosiński (redaktor od trójkowych "nocy muzycznych pejzaży") pożegnał się ze swoim Tatą na zawsze. Z ostatnim wspólnym zdjęciem wklejonym do albumowego Facebooka. Szczerze współczuję Panie Piotrze. Zaśpiewają dzisiaj Peter Gabriel, Cat Stevens, For Absent Friends, ....
Często myślę o śmierci, może dlatego przestałem się jej bać, ale moim pragnieniem byłoby dokończyć żywota w jakiś bardzo brzydki dzień. Pomodlić się nie pomodlę, nigdy nie potrafiłem, a im dłużej chodzę po świecie, tym bardziej upewniam się, że nie ma do kogo. Niedawno ktoś pięknie powiedział, że Boga nie ma, ale należy żyć tak, jakby był. Naprawdę się staram.



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP