czwartek, 29 stycznia 2015

ach, ten styczeń.....

Kilka dni temu znajomy napisał, ze Jan "Kyks" Skrzek dostał udaru i wylądował w szpitalu, a dzisiejsze media doniosły o jego śmierci. Co za feralny styczeń - Edgar Froese, Demis Roussos, Jan "Kyks" Skrzek. Nie robię "trzykropek" , by nie prosić o ciąg dalszy.
Czytam o upadłości Polskich Nagrań. "Słynna" sprawa tantiem za nagrania Anny German doprowadziła firmę do upadku. I tylko pomyśleć, że trzeba było od razu zgodzić się na tych nędznych kilkadziesiąt tysięcy złotych, zaproponowanych przez stronę męża artystki, zamiast dostać zasądzonych kilka milionów, które stały się gwoździem do trumny. Inna sprawa, że zamiast negocjować z Warner Bros. wykup firmy (podobno Warner już stało się właścicielem !), mogłoby przejąć to nasze państwo w ramach pielęgnacji kulturowych dóbr. Gdybyśmy nie roztrwaniali pieniędzy na świątynię opatrzności lub na górników i ich nierentowne kopalnie, to pieniądze na ten cel już byśmy mieli.
Tak z innej beczki, nie wchodziłem na wagę od dobrych dziesięciu lat, a trzy dni temu zmusiła mnie do tego moja pani doktor. Okazało się, że spadłem przez te długie lata o około piętnaście kilogramów. Doktorka zapytała, czy nie zauważyłem tego po ciuchach? Odparłem, że zawsze noszę większe, obszerniejsze, bo nie znoszę ciasnoty, przez co nie mam orientacji. Drodzy Państwo, trzeba dziennie wypijać przynajmniej 1,5 - 2 l. lodowatych napojów i przestaniecie tyć. Żaden dietetyk tego wam nie powie, a to fakt. Od dawna stosuję to na sobie i jak widać wciąż żyję. Mało tego, nawet gardło mi nie siada, na co dowód każdej niedzieli.
Na koniec sprzedam Państwu taką familijną scenkę z mojego podwórka. Moja żonka któregoś dnia rozmawia z koleżanką przez telefon, a ja tuż obok czule wyjawiałem słówkami miłość mojej psince, że ją kocham, że jest cudowna, że najwspanialsza.... W pewnym momencie Żonka mówi do koleżanki: "no coś ty, ty myślałaś, że on do mnie mówi?, on tak tylko przemawia do naszego psa". Autentyk :-)
W najbliższą niedzielę gram w Aferze już od 21-szej !!! W zastępstwie za Krzyśka Ranusa, no a później "nasze" Nawiedzone Studio.
Do usłyszenia !



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP