poniedziałek, 19 stycznia 2015

olśnienie

Do błędu trzeba się umieć przyznać. Kilka tygodni męczyłem najnowszych Harem Scarem, a dopiero dzisiaj przyszło olśnienie. Jeszcze wczoraj na antenie powiedziałem, że to słaba płyta. Nie wiem, może nadszedł właśnie ten dzień. Słucham dziś tego i wszystko mi wchodzi jak nóż w masło. To tak, jak Kamil Stoch, któremu po powrocie z kontuzji nie szło kompletnie, a wczoraj raptem był bezkonkurencyjny. Jedynie Pani Premier dała ciała. Przestraszona i przygnieciona, prędko poszła na ustępstwa i pokazała słabość tego rządu. Teraz do boju ruszy służba zdrowia, policja, kolejarze i inni. Ponieważ widać, że warto. Dalej będziemy z naszych pieniędzy podtrzymywać przy życiu rozpierduchowe kopalnie, zamiast właśnie te pieniądze przeznaczyć choćby na rozwój przetwórstwa rolnego lub budownictwa. Kwestia inwestycji w nowe technologie, a tym samym stworzenie nowych miejsc pracy. Utrzymywanie spółek węglowych chyba nikomu nie służy. Prędzej czy później problem powróci, bo sprawa górnictwa wcale nie została rozwiązana. To odroczony wyrok. Załamuje mnie jak spora grupa ludzi daje się rolować. Tematu wykiwanych przez kurs franka nawet nie tykam, bo znowu się narażę i dostanę protestacyjne maile, bym się tym nie zajmował. Proponuję, by zatykacze mej gęby, zatkali przede wszystkim własną i nie bronili wolności słowa i myśli. Można polemizować, nie zakazywać.
Powróćmy do muzyki. Dziękuję za ciepłe słowa odnośnie wczorajszej Alabamy. Miło się dowiedzieć, że jeden ze Słuchaczy postanowił na moim przykładzie zakupić sobie "The Closer You Get" - na winylu, a jeszcze inny zapewnił, iż tak samo jak ja, zakupi cały ten pięcio-płytowy kompaktowy boks.
Niezłą furorę zrobił John Denver. No proszę, wybrałem zaledwie cztery piosenki, a ten facet podobnych miał całe mnóstwo. Niegdyś prezentowałem już tego artystę, lecz wówczas bez większego odzewu, a wczoraj nie wiem, być może dobre duszki dały o sobie znać. Dzięki, to miłe i inspirujące.
Przepraszam za obiecany, a niezagrany Thin Lizzy "Jailbreak". Na pewno w najbliższą niedzielę, w ramach cyklu "Wielkie Płyty w historii Rocka", pojawi się kilka utworów. Tak samo jak kącik "anty płyta." Na to wszystko zabrakło już czasu, przelicytowałem swe możliwości. Och, jak już się rozkręcę, to mógłbym tak grać i grać - godzinami. Szkoda, że na antenie tak szybko upływa czas.



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)

===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP