piątek, 27 lutego 2015

radio na dobry czas

Jeszcze jedna niedziela trafi mi się w Good Time Radio, a później będziecie mieli Państwo ze mną spokój. Na marzec DJ Novac pozapraszał wielu gości, "niestety" jednym z nich będę i ja sam. Będzie to już w najbliższą niedzielę 1 marca, o stałej porze godz.16-tej. Dwugodzinna audycja "Fragile Sounds", którą poprowadzimy tylko z płyt gramofonowych.
Tym razem liczę na to, że już wszystko wypali. I w tym miejscu należy się słówko wyjaśnienia, a także przeprosiny za ubiegłą niedzielę. Wówczas wystartowaliśmy z półgodzinnym opóźnieniem, pomimo iż przez cały czas byliśmy na stanowiskach. Zaniemógł gramofon, a konkretnie jego igła, którą ktoś brutalnie, choć zapewne niechcący, okaleczył. Mieliśmy nadzieję, że szybko coś wykombinujemy, tym bardziej, że każdy z nas przyniósł walichę płyt, a tu klapa na całej linii. Nie chcieliśmy rzucać w eter słów o graniu z komputera, bowiem obciach to straszny, lecz niestety nie mieliśmy innego wyjścia. Teraz już powinno być wszystko dobrze. Osobiście załatwiłem igłę, Pan Michał (vide DJ Novac) zapewnił, że u niego w stacji także jedna się znajdzie, tak więc z dwoma igłami to my świat zawojujemy.
Ktoś ostatnio zapytał, to od razu uspokoję, nie nie nie, to nie jest żaden podkop z mojej strony pod Good Time Radio. Tam nie ma dla mnie miejsca, a udział w programie "Fragile Sounds", traktuję jako spotkanie dwóch sympatyzujących ze sobą ludzi, którzy mają bzika na punkcie muzyki i samych płyt. Wielka to frajda siedzieć w studio obok człowieka, którego zżera pasja do muzyki. Do tej pory nie miałem okazji pograć z prawdziwych winyli. Niestety w mojej Aferze do dzisiaj nie zainstalowano gramofonu na stałe, więc jeśli ktoś ma ochotę, to może przyjeżdzać z własnym, a ja takiej ochoty nie mam. To znaczy, na granie z płyt, zamiast z cedeerów z poprzegrywanymi winylami, jak najbardziej mam, jednak wystarczy, że co tydzień jeżdżę ze słuchawkami, zamaszystym zeszytem, piórnikiem, dwoma puszkami ohydnego piwska i całą wypchaną po brzegi torbą kompaktów.
Wracając do Pana Michała, imponuje mi jego zbieractwo i nos do trafności poszukiwań. Bo o ile ja już wyrosłem z kupowania płyt za życiowy majątek, to on naprawdę potrafi wyławiać różne cacka czasem po ładnych kilkaset złotych.
Pan Michał jest człowiekiem o zupełnie innym muzycznym guście od tego mojego, a jednak potrafię się z nim porozumieć (przynajmniej na razie :-)  ) , i co gorsza - nawet go lubię. Zdziwią się ci , którzy już dawno temu zamknęli mnie w klatce z napisem "niereformowalny wredny typ", bowiem DJ Novac słucha hip hopu, a nawet Kultu - no i co? - nic, nie przygryzam mu. Druga sprawa - nie ośmieliłbym się. Dostać po mordzie od trenera boksu nie smakowałoby chyba najlepiej.
A Nawiedzone Studio? Pomału spinam klamrą. Będzie kilka niespodzianek, nowości, a i rzecz jasna wspomnienie o zmarłym Chrisie Rainbow.

"Fragile Sounds" w internetowym Good Time Radio - niedziela godz. 16.00 - 18.00
"Nawiedzone Studio" na poznańskim 98,6 FM (Radio "Afera") - niedziela 22.00 - 2.00

Do usłyszenia!



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP