niedziela, 29 marca 2015

czas

Przestawili czas, a dzień się wydłużył tylko pozornie. Ledwo wstałem, ogarnąłem się, umyłem zęby, przełknąłem ampułki, popiłem zbożówką z mlekiem, a tu już obiad. Szybko otworzyłem radiowy zeszyt, zerknąłem do zebranych zapisków, pomyślałem co by tu jeszcze dołożyć, no i już po czwartej... Za cztery i pół godziny mecz. Poszarpany nieco. Część obejrzę w domu, a resztę na Rocha. "Nawiedzone Studio" dziś od 23-ciej, w pierwszej godzinie , czyli po 22-giwj, będę obecny tylko ciałem - a duchem w Dublinie. Nie lubię ważnych meczów podczas naszego niedzielnego spotkania, ale cóż....
Dostałem zaproszenie na dzisiejszy Archive. Odmówiłem. Jak, podczas meczu? Poza tym, nudzą coś ostatnio.



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP