piątek, 10 kwietnia 2015

(za)milczenie

Nie wiem co się ze mną stało, ale jak już zapewne Państwo zauważyliście, zatraciłem kompletnie zacięcie do pisania. Czegokolwiek. Druga sprawa też, że nic mi nie wychodzi. Mam napoczętych wiele płytowych recenzji i żadnej nie potrafię ukończyć, by nie popaść w banał, w schematy.... Zamknąłem szufladę z kiepskimi pomysłami, w nadziei na lepsze.
To samo się tyczy komentowania rzeczywistości. Nie czynię ochoty wyrażania własnych poglądów, by nie zostać później zmuszonym do tłumaczenia się z nich. A na to nie mam najmniejszej ochoty. Jaki ma sens wyjaśnianie po raz drugi czegoś, o czym się właśnie przed chwilą napisało. Zresztą, zdanie oponentów rzadko mnie interesuje. Szczególnie w kwestiach poglądowych. Lubię polegać na sobie. Nie czytuję innych blogów, nie słucham żadnych audycji - w tym względzie lubię samotność. I proszę ode mnie nie wymagać.
Chwilowo zamilknę. Nie wiem, być może na dzień lub dwa, a może na nieco dłużej.... Rozpiski audycyjne bez zmian - jak co poniedziałek.
Do następnego, oby szybkiego....

P.S. Skrzydła podcięte - pewien jegomość nie posłuchał audycji, bo zapomniał, drugi lubi tylko smutne kawałki, więc nie ogarnia całości, a jeszcze inny powiedział, że musiał się wyspać. To po cholerę ja to przez cały tydzień układam, myślę o tym, staram się.... Ech!



Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - także w internecie !!! - www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

(4 godziny na żywo!!!)
 
===============================

"BLOG NAWIEDZONEGO"
oraz
"BLOG TYLKO O PŁYTACH CD i LP