piątek, 28 sierpnia 2015

kres letniego koncertowania

Rano dotarłem na nagranie ostatniej "letniej płyty koncertowej". Po niemal kompletnie nieprzespanej nocy, ale czasem tak bywa. Myślę, że i tak poszło nieźle. Tym bardziej gorąco polecam - to ostatnia okazja.
Mariusz Kwaśniewski podobno mnie nie wyrzuca, a nawet na przyszłość jakąś małą niespodziankę trzyma w zanadrzu. Jednak sam jeszcze niewiele wiem, a więc....
Ujawniłem w stosownym czasie naszą pierwszą letnią płytę przed jej wyemitowaniem, uczynię tak też i przy ostatniej - będzie nią Lombard "Live!". Słynny pierwszy koncert grupy ze szczecińskiej Filharmonii, z końca 1982 roku. Poleci w całości! I niech mi ktoś powie, że w dzisiejszym radio nie można.
Wychodząc ze studia udało mi się uścisnąć dłoń wchodzącego tam właśnie Piotra Niewiarowskiego - menadżera Lombardu, którego notabene możemy właśnie zobaczyć na rewersie okładki wspomnianej płyty "Live!". Mariusz z Panem Piotrem właśnie zabierał się za przeprowadzenie wywiadu, który ostatecznie zostanie wyemitowany w jutrzejszym "Radio Yesterday" Radia "Merkury". A dojdzie do tego jeszcze grubo przed 12-tą, zanim zostanie przedstawiony koncert z samej płyty. Polecam Państwa uwadze, nie zapomnijcie nastawić odbiorników, najlepiej na całą audycję, która zawsze w każdą sobotę od 10-tej do 13-tej. Będzie mi bardzo miło.
A w niedzielę oczywiście "Nawiedzone Studio" w poznańskiej "Aferze" - pełne smakowitej muzyki i niechybionych nut.
Do usłyszenia!










Andrzej Masłowski
 
 
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co muzyce najpiękniejsze"