sobota, 12 grudnia 2015

w sobotę z rana....

Nie był to udany tydzień. Nic się nie układało jak należy. Swoją otwartością i szczerością narobiłem sobie kolejnych wrogów. Jak się okazuje, tylko inni mogą mieć chwile słabości, ja nie.
Dzisiaj w Radio Merkurym u Mariusza Kwaśniewskiego z mojej strony świątecznie. Blackmore's Night - zremasterowane nagrania z 2013 roku, choć pierwotnie wydane w roku 2006 pt. "Winter Carols". Teraz będzie przerwa do początku 2016 roku, po czym pojawimy się w "Radio Yesterday" w komplecie, tj: Mariusz Kwaśniewski, Grzegorz Kupczyk oraz moja skromna osoba. Po raz pierwszy w takim składzie, albowiem zawsze bywamy z Grzegorzem Kupczykiem przemiennie.
Jutro w Aferze już od 21-szej. Kolejne bluesowe zastępstwo, choć nie obiecuję typowego bluesa. Dobrze ostatnio wykorzystuje mi się ten czas na starego rocka. I tak też będzie tym razem.
Dzisiaj o 12-tej zachęcam do przyjścia na poznański Plac Wolności. W obronie demokracji.





Andrzej Masłowski
  
 
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
 www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"