niedziela, 3 stycznia 2016

zimno

Ależ zimno. Minus dziesięć, a odczuwalność minus dwadzieścia pięć. Półgodzinny spacerek, to niczym całodniowa wyprawa po krainie lodowcowej. Nigdy dotąd nie zatęskniłem za zimą, a w ostatnich dniach nawet wiem dlaczego. Nie muszę szukać w lodówce miejsca dla Pepsi, wystarczy jej piętnaście minut w bagażniku auta w drodze do radia.
Dzisiaj bardzo duża dawka starego rocka. Powybierałem same perły. Bardzo wielu z nich, nigdy dotąd nie prezentowałem. Ale w pierwszej godzinie troszkę Lemmy'ego. Z chęci i z obowiązku. Bardzo odczuwam jego brak. Codziennie słucham Motorhead, i z każdą kolejną nutą myślę o Nim jeszcze bardziej. Obejrzałem z moim Synem dokument "Lemmy". Mój młodzieniec był pod wielkim wrażeniem, ja pomimo, iż uczyniłem to po raz szósty, lub siódmy, także. Film zrealizowany rzetelnie i z uczuciem. A to niełatwe.
Dużo muzycznych dokumentów nadają ostatnio TVP Kultura oraz Planete+. Warto zatem sprawdzać rozpiski programowe, tym bardziej, że dla przeoczalskich (takich jak ja) bywają powtórki.
W sobotę nastąpiło miłe spotkanie w Radio Merkury. Mariusz Kwaśniewski (gospodarz audycji "Radio Yesterday"), Grzegorz Kupczyk (CETI, ex-Turbo) oraz ja, wspólne pogadaliśmy na antenie, prezentując po jednej wyjątkowej piosence z 2015 roku. Mariusz zaprezentował Jamesa Taylora (nie wiedziałem, że ten facet nadal nagrywa!), Grzegorz zaserwował Whitesnake w kompozycji "Sail Away" (z albumu "The Purple Album"), a ja grupę Revolution Saints za sprawą ballady "In The Name Of The Father". Było milutko. Poprosiłem Pana realizującego, by ustrzelił nam wspólną pamiątkową fotkę. Na Facebooku dostała całkiem sporo polubień. Chyba w ogóle najwięcej w całej historii mego fejsbukowania.
Zapraszam na nasze dzisiejsze spotkanie, punkt 22.00, na 98,6 FM Poznań, lub na www.afera.com.pl
Do usłyszenia!





Andrzej Masłowski
 
 
RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
 www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"