sobota, 5 marca 2016

Capaldi w Yesterdayu ....

Dzisiejsze przedpołudnie w "Yesterdayu" Radia Merkury między innymi pod miłym akcentem muzyki Jima Capaldiego. Nieżyjącego perkusisty (a i sprawnego wokalisty) znanego z grupy Traffic. Z Mariuszem Kwaśniewskim zaprezentowaliśmy dwie finałowe piosenki z albumu "Some Come Running" (1988), a konkretnie: singlową "Take Me Home" oraz "Oh Lord, Why Lord". W tej ostatniej na gitarach pięknie zagrali George Harrison i Eric Clapton.
To moja ulubiona płyta Capaldiego, o czym Słuchacze "Nawiedzonego Studia" wiedzą od dawna, lecz sympatycy "Radia Yesterday" już niekoniecznie.
Trochę mnie Mariusz zagiął zapytaniem o znajomość o jego audycji. Przecież ja w ogóle nie słucham radia. Musiałem się nieźle nagimnastykować, pościemniać, ale sądzę, że jakoś wyszedłem z całej tej opresji.
Już myślę o jutrzejszym Nawiedzonym.... Dla mnie to najważniejsze cztery godziny każdego tygodnia. Cieszę się na nasze wspólne spotkanie. Jest bardzo prawdopodobne, iż pojawię się jeszcze w najbliższy czwartek o godz. 22-giej. O ile nie zapomnę...., gdyż w moim wieku.... :-)
Do usłyszenia!







Andrzej Masłowski


RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00



"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"