poniedziałek, 18 lipca 2016

"NAWIEDZONE STUDIO" - audycja z 17 lipca 2016 - Radio "Afera", Poznań, 98,6 FM





"NAWIEDZONE STUDIO"
niedziela 17 lipca 2016 r. - godz.22.00 - ....krótsze wydanie

RADIO "AFERA", 98,6 FM (Poznań)
www.afera.com.pl 


realizacja: Tomek Ziółkowski
prowadzenie: Andrzej Masłowski






GARY HUGHES - "Precious Ones" - (1998) -
- In Your Eyes
- Give My Love A Try
- The Night The Love Died

PAUL GILBERT - "I Can Destroy" - (2016) -
- Make It (If We Try)
- Love We Had - {prawdopodobnie został wyemitowany, choć tego nie potwierdzę - patrz poniżej....}


To było najkrótsze "Nawiedzone Studio" w 22-letnich dziejach audycji. Pragnę Państwa najmocniej przeprosić, tym bardziej, że jeszcze chwilę wcześniej za pośrednictwem Blogu Nawiedzonego, jak i Facebooka, namawiałem do koniecznego posłuchania. Jakże żałuję, miałem przygotowanych tyle wspaniałych nagrań, a tu wszystko runęło.
Od dwóch dni czułem się niewyraźnie, lecz jakoś to było. Najgorsze zaczęło się pojawiać w drodze do radia. Z początku trochę to zignorowałem, jednak z każdą minutą byłem coraz słabszy. Gdy tylko poprzednia ekipa opuściła studio, losy potoczyły się błyskawicznie. Z początku miałem nadzieję szybko dojść do siebie, zapewniając o tym zatroskanego Tomka Ziółkowskiego. Jednak, zamiast się poprawiać, leciałem w dół. Studio opuściliśmy jakieś pół godziny po północy, a w tle sączył się wypuszczony z komputera niemal dwie godziny wcześniej "nocnik". Tyle zapamiętałem.
Ostatnimi czasy w miarę regularnie szwankuje mi zdrowie, choć staram się złemu nie poddawać. Dlatego żywię nadzieję, by po krótkim urlopie szybko do Państwa powrócić. Za tydzień program poprowadzi Krzysztof Ranus, któremu bardzo dziękuję za przejęcie nawiedzonej pałeczki, natomiast tydzień później już osobiście zacznę nadrabiać zaległości.

P.S. Piękne dzięki za pokrzepiające sms/y i maile. Zachowam je w pamięci i sercu.






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"