niedziela, 17 lipca 2016

zanim się spotkamy ponownie...

Przygotowałem na dzisiaj dużo fantastycznej muzyki. Można jej posłuchać wszędzie: w domu, w aucie, w pracy, nawet na wakacjach. Dzisiejsze dobrodziejstwa techniki dają nam taką możliwość. Nie trzeba być Poznaniakiem - przytwierdzonym do stacjonarnego odbiornika. Bez problemu da się zabrać najlepszą muzykę w eterze do plecaka. Dla chcącego nic trudnego. Są laptopy, bogate w aplikacje smartfony, są chęci i miłość do muzyki. Do tego dochodzi mój cotygodniowy wkład i przyjemność spotykania się z Państwem. Jeśli tym nie przekonam, to innych argumentów brak.
Zapraszam zatem na 22-gą, tym szczególniej, albowiem za tydzień mnie nie będzie. Wczoraj się dowiedziałem, że za chwilkę na kilka dni wyjadę i odreaguję od Poznania nad moim ukochanym morzem. Pogoda nędzna, ale trudno. Nie jadę się przecież opalać, a połazić i ewentualnie zamoczyć pępek w słonej wodzie. Poza tym, nie pracuję w biurze ze złośliwymi koleżankami, które na podstawie "zabrązowienia" skóry oceniają wartość mojego wypoczynku.
Osobiście nie ciśnie mnie jeszcze do ucieczki z Grodu Przemysła, jednak pracująca na budżetowym wikcie Żonka musi się każdorazowo w pracy na urlopy umawiać. W tym roku przypadł jej lipiec, choć jak wiemy: w ostatnich latach sierpień górą. Najwyżej w sierpniu jeszcze na moment też dam się gdzieś porwać. Byle nie w góry - nie lubię. Ładne, malownicze - nie powiem, ale nigdy coś za nimi przepadałem.
Fonografia nie odpuszcza i latu nic do tego. Nie ma wytchnienia, mnogość nowości nie pozwala w pełni powspominać ulubionych staroci. Choć tych drugich dzisiaj nie zabraknie. A z premierowego grania na dziś trzy albumy. Każdy z innej bajki; nastąpi kolaboracja trzech songwriterek, ponadto rockowa młodość zmierzy się dawną psychodelią, wreszcie nie zabraknie również klasyków metalu, którzy odezwali się po upływie trzech dekad. W samych starociach zaś przebogato. Zabieram kompakty i winyle, by przez cztery godziny wyemitować wszystkie kolory tęczy. I tylko od Was Drodzy Państwo zależy, jak wszyscy spędzimy dzisiejszą wieczoro-noc.
Do usłyszenia....






Andrzej Masłowski

RADIO AFERA 98,6 FM (Poznań) - 
www.afera.com.pl

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00


"... dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"