środa, 25 października 2017

i jak tu się zawiesić?

Niełatwo zawiesić Blog Nawiedzonego. Przeczytałem komentarze pod piątkowym wpisem, tym samym muszę sprostować narosłe spekulacje. Gdzie to uczynić, jak nie tutaj? Z tej racji już nawet kamraci chcą się na wódę umawiać.
Cieszę się, że jesteście Szanowni Państwo. A jesteście najważniejsi, i niech wszyscy mi Was zazdroszczą.
Po kilkudniowych analizach doszedłem do wniosku: nie odpuszczę. Przecież ten blog jest moim/naszym blogiem, i to ja na nim będę o wszystkim decydować. Niech mury runą, a on przetrwa.
W obecnej sytuacji wstrzymam opcję komentowania poprzedniego tekstu, by tematu dłużej nie ciągnąć. Niech rany się zabliźniają.
Opuszczać radia nie mam zamiaru, ale oczywiście zawsze możliwa opcja, że ono zrezygnuje ze mnie. Żywię jednak nadzieję, iż na linii: Radio - Masłowski / Masłowski - Radio, energia przepływa bez zakłóceń. Przede wszystkim, w moim głębokim przekonaniu pełnię misję w zgodzie z sumieniem, dając z siebie absolutne maksimum, nie skąpiąc nawet jednej nutki z najbliższej mi muzyki, której w naszym pięknym mieście Poznaniu nie zaprezentuje nikt!. Szczególnie w pozbawionej dobrego smaku obecnej eterowej rzeczywistości.
Jestem człowiekiem spoza układów, nieprzekupnym i zawsze do bólu szczerym. A to argumenty nie do przebicia. Oczywiście szczerość z reguły nie popłaca, najczęściej wystawiając na pośmiewisko - czego także doświadczam.
W otrzymanych pod poprzednim tekstem komentarzach, a także w niezliczonych sms'ach, mailach czy po prostu zwyczajnych pogawędkach, zdołałem się utwierdzić w przekonaniu o wzajemnej sympatii i potrzebie coniedzielnych radiowych spotkań. Proszę dać wiarę, iż moje audycje, a w nich dzielenie się muzycznymi fascynacjami, stanowią za szczególną przyjemność spośród wielu wydarzeń z całego tygodnia. I tylko samobójca mógłby z tego zrezygnować.
Za wsparcie raz jeszcze dziękuję, kłaniam się nisko.



P.S. Jeśli kiedykolwiek jeszcze przydarzy mi się zwątpić, proszę o kopniaka.




Andrzej Masłowski

"NAWIEDZONE STUDIO",
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań

"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"