niedziela, 21 stycznia 2018

inna klawiatura

Dopinam ostatnie takty do naszego wieczorno-nocnego spotkania. Moja skruszała blogowa aktywność wynika z braku komputera. Chwilowo korzystam z wielkiego laptopa mojej Mamy, która z dobrego serca użyczyła swej machiny na czas naprawy mojego sympatycznego mikrusa. Niby klawiatura qwerty wszędzie taka sama, a jednak moje palce zupełnie na rauszu. Ilość głupot w nią wbijanych zmusza do bezustannych korekt. Nie wyobrażam sobie jutrzejszego przepisywania audycyjnej setlisty. Proszę się jej spodziewać raczej przy podwieczorku, a nie jak dotąd, w porze przedobiedniej.
W środę dostałem nowych Magnum. Zarówno na winylu, jak i CD, tak więc miałem nieco czasu, by zżyć się z najnowszą muzyką Tony'ego Clarkina - zespołowego kompozytora, producenta i gitarzysty w jednym ciele. Dostąpiłem zaszczytu przedpremierowego rozfoliowania "Lost On The Road To Eternity". Tyle mogę uchylić względem dzisiejszego Nawiedzonego Studia. Reszta ujawni się na żywo, już ze Studia przy Rocha. Czekają nas czterogodzinne rockowe tortury. Żadnych ecie pecie. No, może za wyjątkiem jednej, tylko na półrockowej, całkiem fajnej płyty.
Do usłyszenia o 22-giej na 98,6 FM Poznań... w jedynej w Poznaniu słusznej audycji...






Andrzej Masłowski
 
"NAWIEDZONE STUDIO"
w każdą niedzielę od godz. 22.00 do 2.00

na 98,6 FM Poznań 
 
"Nawiedzone Studio dla tych, którzy wiedzą, co w muzyce najpiękniejsze"